sobota, 15 lutego 2014

Liebster Blog - Czyli co nieco o mnie.


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował.
Z chęcią odpowiem na pytania, ale niestety nie będę nominować.

Pytania od Absynt Style

1. Jakie jest Wasze największe marzenie?
Nie potrafię za bardzo określić które z moich marzeń uważam za największe. Mam kilka drobnych, do których dążę żeby się spełniły.

2. W jaki sposób odkryliście swoją pasję?
Pasje mam dwie: czytanie jak i prace ręczne. Od kiedy pamiętam bylam dobra w rysunkach, wycinankach, w szkole dostawałam same 6 na plastyce. Zawsze doceniałam prace ręczne i pewnego dnia postanowiłam spróbować swoich sił. A co do książek to swoją przygodę zaczęłam w podstawówce. Wcześniej mama zawsze mi powtarzała że " książki cie parzą", bo nie nawidziłam ich czytać. Cały czas otaczały mnie nudne lektury aż do momentu kiedy natknęłam się na którąś część " Pamiętnika księżniczki". Od tego momentu chodzę do biblioteki regularnie. ;)

3. Co Was inspiruje?
Zdecydowanie internet.

4. Z jaką postacią historyczną chcielibyście się spotkać i porozmawiać?
Nienawidzę historii, każda próba nauki tego nudnego przedmiotu kończyła się klęską, przez co żadna postać która mi przychodzi do głowy nie wydaje się na tyle atrakcyjna żeby z nią pogadać :)

5. Jaka jest Wasza ulubiona książka?
A to jest dobre pytanie które dało mi trochę do myślenia, bo w życiu przeczytałam już tyle dobrych książek że chyba nie potrafię określić się w jednej. Na czele są książki Kinga " Lśnienie", potem Gerritsen " Sobowtór", później : Igrzyska śmierci", oraz " Miłość w Berlinie" którą czytałam juz bardzo dawno temu mimo to zostawiła w mojej głowie jakiś ślad.

6. Jaka jest Wasza najgorsza wada?
Lenistwo!

7. Jakie jest Wasze motto życiowe?
Korzystaj z życia dopóki możesz.

8. Jaką cechę cenicie sobie najbardziej u przyjaciół?
Na pewno szczerość, lojalność i poczucie humoru.

9. Ulubiony film to...?
Pierwszy na myśl mi przyszła " Zielona mila".

10. Jakie zwierzę posiadacie, albo chcielibyście posiadać?
Mam królika, a z całą radością przyjęłabym do domu całe zoo :D A tak na poważnie chciałabym mieć jeszcze psa i kota, szczurek jeszcze mi się marzy :)

11. Jak lubicie spędzać swój wolny czas?
Zazwyczaj ze znajomymi a jeżeli nie to przed książką albo przed serialem :).



1. Którą z postaci znanych ci z filmów lub książek podziwiasz?
Niestety nie mam takowej.

2. Wygrałaś/-eś dużą sumę pieniędzy. Na co ją przeznaczysz?
 Myślę że taka wygrana jest marzeniem większości. Przeznaczyłabym ją podejrzewam na spełnianie marzeń które teraz są dla mnie niedostępne ze względów finansowych a resztę zainwestowałabym w coś z czego mogłabym mieć dalsze dochody.

3. Twoje najskrytsze marzenie, to ...
Straram się mieć takie marzenia które w ogóle są możliwe do wykonania. Jak na razie od długiego czasu marze o lustrzance i mam nadzieje że jestem coraz bliżej celu. O reszcie nie mówię, bo się nie spełnią. :)

4. Mamy karnawał. W jakim przebraniu poszłabyś/poszedłbyś na bal karnawałowy i dlaczego?
Zazwyczaj jeżeli już idę na przebieraną imprezę zakładam to zazwyczaj to do czego mam najłatwiejszy dostęp i to w czym będę czuła się komfortowo. Na ostatniej przebrałam się za dresa ;P Chociaż powiem szczerze zainspirował mnie strój 2 dziewczyn na hallowinowej imprezie w klubie przebranych za papugi :D

5.Zrobiłaś/eś tłustą plamę na pożyczonej książce. Co robisz?
Na pewno jestem przerażona faktem że zniszczyłam KSIĄŻKĘ a do tego jeszcze czyjąś. Nie mam pojęcia co bym zrobiła, bo nigdy taka sytuacja mi się nie zdarzyła, ale pewnie próbowałabym szukać w internecie jakiś porad żeby jakimś cudem usunąć plamę, jeżeli takowy sposób w ogóle istnieje.

6. Co wg Ciebie zagraża prawdziwej przyjaźni?
Jak na moje oko nieszczerość i dwulicowość.

7. Galeria handlowa jest jak dżungla. Hipermarket i kilkadziesiąt sklepów dla niektórych jest cudownym żywiołem, a dla innych koszmarem. A czym jest dla Ciebie supermarket?
Bardzo lubię chodzić po sklepach i oglądać, czasem kupować. Często zdarza mi się z nudów iść do centrum. Niestety moja sympatia kończy się w momencie, kiedy szukam czegoś konkretnego i nie mogę znaleźć. Najbardziej lubię chodzić po księgarniach z oczywistego powodu, sklepach ze sprzętem elektronicznym i sklepach z artykułami hand made, bo tam nie muszę niczego przymierzać. :)

8. Wakacje lubisz spędzać... no właśnie - gdzie? W ciszy, spokoju czy może raczej w gwarnych, pełnych turystów miejscach?
Wszystkiego po trochu i co najważniejsze - z odpowiednimi ludźmi. ;)

9. W czasie deszczu dzieci się nudzą. A ty?
Do deszczu zdążyłam się już przyzwyczaić, bo jestem w UK gdzie jak przeczytałam mamy pierwszy styczeń od 250 lat z tak obfitymi opadami. Więc co robię? Czytam, oglądam seriale, chyba że jakaś domówka się ukula :)

10. Czy są takie dni, kiedy nic ci się nie chce?
Oczywiście i jest ich stanowczo za dużo.

11. Rodzina jest dla Ciebie...
Wyjątkowo ważna.


 
 
 

2 komentarze: